DOPRAVA ZDARMA NAD 2500 Kč & 100 EUR

Reklamace a vrácení zboží

REKLAMACE

Dorazilo Vám zboží poškozené, vadné, nebo úplně chybí? Nebo jste objevili na produktu nějakou závadu, která neodpovídá běžnému nošení a praní?

Dejte nám vědět na e-mail a určitě společně najdeme to nejvhodnější řešení.

Na e-mail info@salted.cz pošlete prosím tyto informace:

  • Vaše jméno a příjmení
  • Číslo objednávky
  • Popis vady na produktu spolu s fotkou
  • E-mail a telefon

Děkujeme moc za Vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!


Vaše reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta počíná běžet uplatněním reklamace a končí v den, kdy vás vyrozumíme o vyřízení reklamace. Na dárky, které jsou poskytovány zcela zdarma, nelze uplatňovat jakákoliv práva spotřebitele. Takové zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy dle platné legislativy ČR.


ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY DO 14 DNŮ

Produkt Vám nesedí, nesplňuje Vaše představy o tom, jak by měl vypadat, nebo Vám dorazilo něco jiného, než jste si objednali?

Pokud je nepoužitý/nenošený a nepoškozený, není určitě problém nám ho do dvou týdnů od obdržení objednávky vrátit.

Pečlivě ho prosím zabalte zpátky do krabice a k balíčku přiložte Formulář pro vrácení zboží. Uvedťe prosím, zda budete chtít zboží vyměnit za jinou velikost / barvu, nebo budete chtít vrátit peníze.

Zboží nám pak, prosím, doručte na adresu:

Salted
Italská 8
120 00 Praha 2

Děkujeme moc za Vaši objednávku, omlouváme se za veškeré komplikace a věříme, že vše co nejrychleji vyřešíme!

Při vracení zboží musí být výrobky nepoškozené a nesmí jevit známky používání. V opačném případě jsme oprávněni snížit částku, kterou vám budeme vracet, o částku odpovídající tomuto poškození a jsme oprávněni tento nárok započíst na váš nárok na vrácení kupní ceny.
Společnost Alnagata, s. r. o. je oprávněna po obdržení vráceného zboží zákazníkem přezkoumat vrácené zboží, a to zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno. Náklady na vrácení zboží hradí zákazník. Společnost Alnagata, s. r. o. není povinna k vrácení kupní ceny, pokud kupující nevrátí v souvislosti s odstoupením od smlouvy objednané a dodané zboží zpět nebo neprokáže, že ho odeslal.